TT
No.
|
Tên taÌc giả
Author
|
Tên bài
Tilte
|
Trang
Pages
|
1 |
Huynh Tan, Luu Nguyen Duc Hanh,
Phan Thanh Thuy |
An exploratory inquiry of healthcare students’ practicum experience with a digital critical reflection tool (Read the full text article)
Nghiên cứu tìm hiểu vá» trải nghiệm phản chiếu tÃch cá»±c sá» dụng ứng dụng kÄ© thuáºt số trong quá trình thá»±c táºp của sinh viên khối ngà nh sức khá»e
|
5-17 |
2 |
Nguyen Thanh Ly, Nguyen Phuong Huyen,
Pham Van Thuan, Pham Thi Thanh Hai |
Developing novice teachers practice through critical reflection (Read the full text article)
Phát triển tÆ° duy phản biện cho giáo viên phổ thông thông qua thá»±c táºp sÆ° phạm
|
18-30 |
3 |
Bui Tran Quynh Ngoc,
Nguyen Thi Thu Trang |
Developing student teachers experience through critical reflection on placement (Read the full text article)
Nâng cao trải nghiệm của sinh viên sÆ° phạm thông qua quá trình phản tÆ° trong giai Ä‘oạn thá»±c táºp sÆ° phạm
|
31-44 |
4 |
Do Thuy Linh |
Developing student teachers’ approaches to group teaching in placement learning (Read the full text article)
Phát triển phÆ°Æ¡ng pháp dạy há»c theo nhóm cho giáo sinh trong thá»i gian thá»±c táºp sÆ° phạm
|
45-61 |
5 |
Pham Thi Binh, Truong Thị Hao |
The importance of using teaching aids for educating Geography teacher students (Read the full text article)
Tầm quan trong trá»ng của việc sá» dụng giáo cụ dạy há»c trong Ä‘Ã o tạo giáo viên Äịa lÃ
|
62-73 |
6 |
Du Thong Nhat, Nguyen Thi Thu Huyen |
Job satisfaction among elementary school teachers: A case report from Kien Giang, Vietnam (Read the full text article)
Sá»± hà i lòng công việc của giáo viên tiểu há»c:Báo cáo trÆ°á»ng hợp tại Kiên Giang, Việt Nam
|
74-91 |
7 |
Nguyen Thanh Trung, Dao Ngoc Chuong |
Professional learning in organizing students’ activities of teaching latin american literature in HCMC University of Education – linguitics and literature department (Read the full text article)
Äịnh hÆ°á»›ng Dạy há»c chuyên nghiệp trong Tổ chức hoạt Ä‘á»™ng dạy há»c Văn há»c MÄ© Latin ở Khoa Ngữ văn – TrÆ°á»ng Äại há»c SÆ° phạm Thà nh phố Hồ Chà Minh
|
92-104 |
8 |
Ha Van Thang |
Applying micro – teaching and jugyou kenkyuu (lesson study) to enhance students’ teaching skills through the module of Geopraphy teaching methodology at high school (Read the full text article)
Váºn dụng phÆ°Æ¡ng pháp vi mô và nghiên cứu bà i há»c để nâng cao kÄ© năng dạy há»c cho sinh viên thông qua há»c phần phÆ°Æ¡ng pháp giảng dạy Äịa là ở trÆ°á»ng phổ thông
|
105-116 |
9 |
Pham Thi Thanh Hai, Pham Thi Thanh Hoa |
Master plan for Vietnam’s higher education system - the status of education planning at Vietnam National University (Read the full text article)
Quy hoạch giáo dục đại há»c- Thá»±c trạng quy hoạch ngà nh Ä‘Ã o tạo tại Äại há»c Quốc gia Hà Ná»™i
|
117-127 |
10 |
Tran Cao Bao |
University graduates and employment: The gap between employer expectations and graduate performance (Read the full text article)
Sinh viên tốt nghiệp đại há»c và vấn Ä‘á» việc là m: Khoảng cách giữa kì vá»ng của nhà tuyển dụng lao Ä‘á»™ng và năng lá»±c là m việc của sinh viên đã tốt nghiệp
|
128-138 |
11 |
Nguyen Ai Quoc |
An epistemological analysis of the concept of quotient group (Read the full text article)
Má»™t phân tÃch tri thức luáºn vá» khái niệm nhóm thÆ°Æ¡ng
|
139-152 |