TT
No.
|
Tên taÌc giả
Author
|
Tên bài
Tilte
|
Trang
Pages
|
1 |
Nguyen Thanh Nga, Hoang Phuoc Muoi,
Nguyen Y Phung,
Ton Ngoc Tam
|
Building and organizing teaching STEM topic “the potential energy vehicle†(Read the full text article)
Xây dá»±ng và tổ chức dạy há»c chủ Ä‘á» STEM “xe thế năngâ€
|
5-21 |
2 |
Le Hai My Ngan,
Le Luong Vu
|
Flipped clasroom learning and initial application in teaching “Refraction of light†in Physics 11, High School Education (Read the full text article)
Lá»›p há»c đảo ngược và bÆ°á»›c đầu áp dụng và o giảng dạy “Khúc xạ ánh sáng†Váºt là 11 THPT1
|
22-31 |
3 |
Nguyen Ai Quoc |
An experimental study of the difficulties involved in learning the group concept (Read the full text article)
Má»™t nghiên cứu thá»±c nghiệm vá» các khó khăn liên quan đến việc há»c khái niệm nhóm thÆ°Æ¡ng
|
32-43 |
4 |
Thai Tran Phuong Thao, Nguyen Ai Quoc |
Research on mistakes of economics and engineering students in learning the total probability (Read the full text article)
Nghiên cứu sai lầm của sinh viên ngà nh kinh tế và kÄ© thuáºt khi há»c xác suất đầy đủ
|
44-58 |
5 |
Mai Minh Tien,
Ly Kim Ngan,
Nguyen Thi Kim Ngan, Nguyen Thi Hoa, Nguyen Bao Tho
|
Exploring job satisfaction and employability skills of English-major graduates: Implications for curriculum developers (Read the full text article)
Khảo sát mức độ hà i lòng trong công việc và kĩ năng nghỠnghiệp của sinh viên tốt nghiệp chuyên ngà nh tiếng Anh
|
59-69 |
6 |
Cao Thi Xuan My,
Tran Thi Ngoc Lan
|
The changes of manual Alphabets in the world (Read the full text article)
Những biến đổi của các Bảng Chữ cái ngón tay trên thế giới
|
70-81 |
7 |
Pham Thuy Trang |
Measures in developing Home Economic subjects to meet learner at Ho Chi Minh City University of Education (Read the full text article)
Các biện pháp phát triển môn há»c Nữ công  tại TrÆ°á»ng Äại há»c SÆ° phạm Thà nh phố Hồ Chà Minh theo hÆ°á»›ng đáp ứng nhu cầu ngÆ°á»i há»c
|
82-88 |
8 |
Phan Thi My Hoa,
Le Viet Duc,
Nguyen Duc Kim Ngan
|
A study on constructing standards for assessing and evaluating practice skills for athletics subject of the Physical Education Faculty (Read the full text article)
Nghiên cÆ°Ìu xây dÆ°Ì£ng nội dung - Tiêu chuẩn kiểm tra Ä‘aÌnh giaÌ kÄ© năng thÆ°Ì£c haÌ€nh môn Äiền kinh chuyên sâu cho sinh viên Khoa GiaÌo duÌ£c Thể châÌt
|
89-98 |
9 |
Pham Thi Lan Phuong,
Le Thi Thu Lieu
|
Literature review of service quality and student satisfaction from the perspective of quality assurance in higher education (Read the full text article)
Tổng quan taÌ€i liệu về châÌt lÆ°Æ¡Ì£ng diÌ£ch vuÌ£ vaÌ€ sÆ°Ì£ haÌ€i loÌ€ng của sinh viên tÆ°Ì€ quan Ä‘iểm Ä‘ảm bảo châÌt lÆ°Æ¡Ì£ng giaÌo duÌ£c Ä‘aÌ£i hoÌ£c
|
99-113 |
10 |
Nguyen Thanh Nhan,
Lu Tung Thanh,
Ho Hong Linh
|
Issues in soft skills development for Vietnamese students in current undergraduate programs (Read the full text article)
Vấn Ä‘á» phát triển kÄ© năng má»m cho sinh viên trong chÆ°Æ¡ng trình Ä‘Ã o tạo đại há»c hiện nay
|
114-124 |
11 |
Tran Trung Hieu |
English-Vietnamese bilingual lessons: A necessary approach in 10th grade Biology teaching in High School (Read the full text article)
Bà i há»c song ngữ Anh-Việt: Má»™t hÆ°á»›ng tiếp cáºn cần thiết trong dạy há»c Sinh há»c lá»›p 10 ở trÆ°á»ng trung há»c phổ thông
|
125-139 |
12 |
Hans-Juergen Becker |
Guidelines for Chemistry teacher students - methodological scaffolding for a pupil -orientated context (Read the full text article)
Các hÆ°á»›ng dẫn cho sinh viên sÆ° phạm Hóa há»c - Các bÆ°á»›c đệm gợi ý vá» mặt phÆ°Æ¡ng pháp luáºn cho bối cảnh há»c táºp hÆ°á»›ng đến ngÆ°á»i há»c
|
140-150 |